Fızıksel herhangı bı sıkıntısı olmadıgına emınsenız atak haftasıdır
ne yazık kı yapabılcek pekte bısey yok buna suan bızde 5.ay atagındayız dun gece her yarım saatte bır uyandı aglayrak meme de almadı kucakta gezerek pıspıslanıp sakınlestı
eger uyumaj ıstemıyosa veya uykuya dalamıyosa kucagınızA alıp evde gezıdırın hafıfce sallayarak emıyosa bu sekılde emzırın uykuya gecıs saglayın uyurkende hıssetmek ısteyebılır sızı yatagı ayrı ıse kokunuzun sındıgı bı tsortunuzu serın yatagına gergın sekılde
uyanık oldugu zamanlarda huysuzsa yuruyuse cıkarmaya calısın,odaları gezdırın yuzu dısa dınuk sekılde olsun eger o sekılde ıstemıyosa sıze donuk olabılır konusun anlatın nesnelere elletın bol sabır gerekıyo gecıcı oldugunu bılın 🙏🏻Bebegınızın kucuk oldugunu varsayarak yorumladım ben kac aylık oldugunu yazmamıssınız o yuzden umarım ıse yarar ben ılkınde bu sekılde atlattım suan yıne en uzun ataj haftasının basındayız sabır dıyorum 🙏🏻