Kızlar lansinoh biberon ve hipp mama kullanıyordum sıcaklığına bakmak için bileğime döküyorum o mama akıyor ama bebeğim kabız olduğu için evolvia AC vermişti doktor o erimedi akmadı şimdi tavsiye üstüne bebelac gold aldım o da akmıyor biberonu değiştirmek istemiyorum meme reddi yapmasın diye napayım