Laden post açtım ama henüz kimse görmedi. Trendyol koleksiyon paylaşımı 8.den itibaren olması gerekiyormuş. Ama burada 7.de açıldı post çoğu kaydetti ama geçersiz olacak bunun için bir şey yapar mısınız. En azından insanlar bilgi sahibi olur tekrar koleksiyon yaparlar