Seatib Trendyol koleksiyon kaydeden arkadaşlar uygulamada 8.nden itibaren koleksiyon yapılmalı yazıyor. Ama burada erken post açıldı ve bir sürü kişi birbirinin koleksiyonunu kaydetti. Ama 12 den itibaren olan koleksiyon geçerli olacakmış bilginize