birannezgisi ArkadaslarCok Acil yardim! Bebegim dis cikariyor cok agrisi var dentonox nurse harveys gel osanit kullandm hic ise yaramiyor bebegm Cok agliyor Ise yarayan tedavi varsa benle paylasirsaniz cok sevinirim sevgiler
Eylusunannesiii birannezgisi canim karanfili ez 10 adet flan zeytinyağı ile karıştır dolapta beklet bi gun sonra damaklarina sur uyusturuyo cok iyi geliyo o kızıma dene bugun yap yarin uygula
Mom4565 birannezgisi https://imgyukle.com/i/kcxgDn temiz bir bezi buzlukta dondur eline ver ağzına aldıkça rahatliycak en iyi ilaç ve bu gönderdiğim resimdekini alın bezi buna da sarbilirsin çok işe yarıyor
Nergisim09 birannezgisi tetagil granül toz seklınde bebegın agzına döküyosun yorumlarını oku tredyoldan herkes cok memnun lar bn kehribar kolye kullandıgımdan masallah diş cıktı agrı sızı yasamadım