Gnert_ayfn22 Bebeğim 25 gündür yoğun bakımda doğduğu günden beri aldılar yavrumu benden. Dayanamıyorum Allah ım bana sabır ver. Solunum sıkıntısı var. Entübe edilmiş. Dua edin nolur 3 düşüğüm oldu… ilk yavrumu kucağıma aldım o da yoğun bakımda 😣😣
Mom4565 Gnert_ayfn22 Rabbim ssize bağışlasın inşallah en kısa sürede iyileşip kucağınıza almayı nasip etsin Allah’ım 🙏❤️
yeninesilanne Gnert_ayfn22 Her zorlukla beraber kolaylık vardır. Ümitvar olunuz. Dualarımız güzel yavrunuzla
Eylusunannesiii Gnert_ayfn22 Allahim sag salim kucaginiza alip evinize dönmeyi nasip etsin insallah dualarim minik meleğinizle size bağışlasın ❤️
pogcayanakannesi Gnert_ayfn22 benim oğlumda kaldı yoğun bakımda. Solunumdan dolayı. Solunumu 75 di daha dusuk olmasi gerekirken. 8 gün kaldi oğlum. Ne cektigimi bi ben bi allah bide ailem bilir. Kendimden vazgecmistim resmen. Seni çok çok iyi anlıyorum. Güclü olmaya calis. Eminim en yakın zamanda cikicak. Senin sütüne ihtiyacı olucak. Sütünü biriktrmeye bak. Allah şifa versin insallah 🤲🤲😔😔
eceunverkanra Gnert_ayfn22 Allahım size bagislasin, en yakin zamanda kucaginiza alın inşallah🙏🏻 Bebekler cok guclu merak etmeyin cok kisa surede toparlayacaktır🌸