Sarem37 Annem kızıma kot tayt almştı renk veriyordu Ayrı kotlarla yıkıyordum. Ta ki bugüne kadar İçine karşmış kızımın herşeyi mavi oldu.. ne yaparsam düzelir acaba?
saripapatyaaa Sarem37 beyaz kıyafetlerse tekrardan yıkayabilirsin 60 derecede ,bende bütün beyazları pembe yapmıştım tekrar yıkayınca çıkmıştı
mihrosum Sarem37 eger beyazsa domatestos dok ben oyle yaptım suam hepsi beyaz. Bizimde ıcınde onceden 1 tane kırmızı corap kalmıstı hersey pembe gıbı olmustu
saripapatyaaa Sarem37 açık renklileri ayrı koyu renklileri ayrı yıkamayı deneyin bide çıkar ama büyük ihtimalle