Herkese iyi akşamlar. Nedir çektiğimiz bu uykudan 😭 kızım yenidoğan döneminden itibaren hiçbir zaman erken uyuyan bir bebek olmadı. Gece saat 1.30da yatıp öğlen 12- 1 arası uyanıyordu. 4.aya girmesiyle birlikte bu duruma el atıp saatleri düzenlemeye çalıştım. Sabah 7 de uyandırmaya başladım ama uyuma saatini en erken 10.30 a çekmeyi başardım. Tam buna alışmaya başlamıştık ki sanırım uyku gerilemesi başladı. Saat 12den önce uyumuyor,gün içinde aşırı mızmız ve ağlamaklı. Durduk yere çığlıklar atıyor vs vs. Bu duruma nasıl müdahale edebiliriz? Ya da edebilir miyiz? Yardım lütfen 😔😔