Zeyno111 Sevimlina Ben genelde evlenene kadar kıyafet çeşitlerini bitirdiğim için saat, sevdiği orijinal bir parfüm, Bluetooth kulaklık, bilgisayar parçaları aldım klavyesinden Mouse kulaklığa yeniledik ahahahah oyun sevdalısı olunca önemliydi 😂
Yagmursonrasitoprakkokusu Sevimlina benim eşimin de 1 ay sonra doğum günü, mont ihtiyacı vardı mont siparişi verdim bugün. Siz de ihtiyaç duyduğu bişey alabilirsiniz
Deletedmom0737 Sevimlina ben en son çelenk aldım 😏 onun üstüne daha tab bişi bulamadım bu seneyi es geçtim
Zeyno111 Sevimlina takım gayet güzel tuttuğu takımın ya da markalı bir takım seviyorsa beğenecektir zaten her yerde kullanılıyor 😂
Duyulurum Sevimlina sigara kullaniyorsa isimli Zippo çakmak olabilir. Ben ihtiyaç almayı seviyorum. Ve bana da ihtiyacımın alınmasını seviyorum. Maneviyat için fazla dar bir zamandayız. Benim sırada almak istediklerim kaliteli bir kemer ve kaliteli bir cüzdan. Şişme yelek. Güneş gözlüğü…
Feyzosunannesi Sevimlina Ben genelde neye ihtiyacı varsa onu alıyorum Eylül’de bizim yıl donumumuzdu eşimin mevsimlik ince monta ihtiyacı vardı onu aldım çokta mutlu oldu çünkü ihtiyacı olan biseydi 😂