Yok ne yaptıysam olmadı, başedimiyorum uyku sorunuyla. 3ayında bi başladı 6 aylık oldu hâlâ aynı. 12dem önce uyumuyor saat başı bazen yarım saatte bir uyanıyor. Bazen gündüzleri de bu halde oluyor, güzel uyuduğu zamanda gece yine aynı şekilde oluyor sürekli uyanıyor, uyumuyor, uyanıkken sürekli ama sürekli ağlıyor. Şu an da hasta daha da beter oldu Allah aşkına yardım edin bana bi akıl verin, ne yapacam böyle bilmiyorum