Kızlar herkese selam parmagımda içi su dolu kabarcıklar cıkmaya baslamıştı ben sinek ısırmıştır belki dedim ama Bi süreden sonra kaşınmaaya ve çok can alıcı bi noktaya geldi sağlık ocağına gittim viral bi enfeksiyon dedi herpes yazmış, anlamadım ki araştırdım şmtemette ucuk demekmiş dudakta gözde yüzde çıkıyormuş bide genital ucuk o belgede cıkarmış anlamadım, parmagımdakininnerden aldım nasıl aldım yada olan varmı benim gibi naptınız nasıl geçti