mihrosum
benimki konuşmasına konuşuyor hiç susmuyor ama kendi dilini uydurmuş kimse anlamıyor🤷🏼♀️ Anlaşılır baba, nein (almanca hayır demek), schatz (aşkım gibi bir şey demek almanca), eis (dondurma), aslan, peppa (peppa pig domuzu varya o😅)
bildiklerim bunlar. Cümle kurmuyor sadece işte böyle tek tük kelimesi var. Biz evde sadece türkçe konuşuyoruz fakat ağustos ayında kreşe başladı o yüzden almanca da öğrenmeye başladı🙏🏼