Bebeğim yakında 2. Ayını tamamlayacak ve uykusu aşırı değişik , hiçbir düzeni yok. Bazen geceleri bazen de gündüzleri o da ben de aşırı yoruluyoruz. Her gün aynı saatte uyutun yönetimini denemek istiyorum ama sanki bebeğimle bunu hiç basaramayacak gibi hissediyorum. Var mı böyle olup bir yöntem bulan, 3. Ayında bir şeyler ufaktan düzene girsin istiyorum çünkü günüm gecem kalmadı. Ne zaman ne yapabileceğimi kestiremiyorum, en çok da onun uykusuzluktan ağlamasina üzülüyorum, bazen çok uykusu varken bile uyumakta güçlük çekiyor. Ve uykusundan çok kolay uyaniyor, tam emerken uyudu yerine yatırayım diyorum pat diye gözünü açıyor. Yatırırken açmasa yatırdıktan 5 dakika sonra hemen uyaniyor. Bugün tam 54 Günlük bebeğim.