Merhabalar bebeğim 45 günlük son 2 haftadır meme reddi yaşıyorum aç kalmasın diye ilk zamanlar sağdığım sütlerimden verdim biberonla gece uyusun diyede mama vermeye başladım ama mamayı 4-5 gindür veriyorum gün içerisinde hiç uykusu yok denilecek kadar az sürekli bi ıkınma sürekli ağlama hali var hiç mutlu değil bakınmıyo hiç sürekli memede durmak istiyo 5 dk emiyo uyuyo 15 dk sonra ıkınmayla kalkıyo anlamıyorum artık ne yapmam lazım çıkdırmak üzereyim gaz ilacı kullanıyorum sap simplex ve bio gaia işe yaramıyo mu anlamıyorum var mı benim gibi olan artık ruh sağlığımdan olmak üzereyim 😢😢