Arkadaşlar merhabalar, bebeğim 14 aylık göğüs ucumu ısırdı kanattı bi kaç gün önce sonra ben elimden geldiği kadar kuru tutmaya çalıştım fakat ısırdığı yer iltihap oldu ve çok acıyo doktora sordum batticon ve fucidin krem önerdi ne kadarsa olsa silip yıkayıp emzirmek durumunda kalıyorum o yüzden de çok geçiremiyorum aşırı canım yanıyo başına böyle bişey gelen var mı yada tavsiye edebilceğiniz bişey dokunamıyorum bile o derece acıyo çünkü şimdiden teşekkürler..