Merhaba 2 ay 12 günlük bebeğim var ve çok uykucu.bugün yaklaşık olarak beş dakika tek göğsümü emdi ve uyudu şuan derin uykuda.sç olduğunu düşünüyorum ama uyandırmakta istemiyorum 6/7saat uyanmadan yattığı oluyor aç olan bebek uyumaz diye biliyorum kendimi teskin ediyorym ama anne yüreği dayanmıyorda.kilosu iyin4 kg doğmuştu şuan 7 kilo sizce uyandırmalımıyım yoksa beklemelimiyim