Cansusucu Ne zaman yürür acaba destekli yürüyor ama hareketimiz çoğaldı şu sıralar iştahı yok diş soğuk algınlığı derken süzüldü yavrum varmı önerileriniz sizinkiler ne zaman yürüdü 🤗😍🥰♥️🌹
buselidunya Cansusucu ayy benimki de 3 aralık’ta 1 yaşında olucak, kalbim pıır pııııır ve aşırı duygusalım 🥲 koltuğa ya da bir yerlere tutunarak yürüyor anca bakalım ne zaman yürücek ben 9 aylıkken yürümüşüm hiç bana benzememiş 🙊
86antikken Cansusucu geceleri sizde bizim gibi uyku problemi yaşıyor musunuz bin kere uyanıp ağlıyor :((( abartmıyorum bin kere……….!