Arkadaşlar merhaba bebeğim 14 aylık 2 gündür sapsarı ve cıvık bir şekilde yapıyo kakayı koku da bi değişik ama günde 1-2 sefer yapıyo ishal olsa daha fazla olmaz mı anlayamadım başına böyle bişey gelen varsa diye sormak istedim yarın doktorumuza da sorcam zaten ama merak ettim