mira-1 Hanımlar merhaba bebeğim 6 aylık ve emziriyorum. Hala adet olmadım. Emzirirken ve adet olmazken hamile kaldığınızı nasıl anladınız? Dikkat ediyoruz ancak adet olmuyorken anlamayacakmışım gibi geliyor ve tedirginim. Yaşayan var mı??
eceunverkanra mira-1 1 sene oldu dogum yapali hala adet olmadim, ara sıra ben de korkuyorum ve icime kurt dusuyor korunmamiza rağmen test yapiyorum🙈 Anlamak zor biraz ama korunuyorsanız sorun olacagini sanmiyorum.
kenankaan mira-1 belirti bile vermedi, Bi test yaptım aaaa hamileyim. Bulantı kusma felan Bile yoktu, 10 haftalık olmuştu öğrendiğimde hem de
Tuba mira-1 evet şuan 1 yaşında küçüğü 😅 ben ama zaten ikinciyi istiyordum ilk kez korunmayı bırakmıştım ve hemen hamile kalmışım
mira-1 Tuba sağlıkla büyütün inşallah 😇 bakalım ben de ara ara test yapayım o zaman madem belli olmuyor 😅🙈
BayanNinni mira-1 ben emzirmiyorum ama günüm geçti diye öylesine test yaptım pozitif çıktı bugün öğrendim hamile olduğumu şok oldum