Kızlar lütfen başına gelen varmı bebegim 53 günlük bir haftadır ara ara öksürüyordu balgamı ve ben o hafta içinde üç tane doktora görürdüm biri antibiyotik yazdı biri yatması gerekiyor ddi buhar verdiler ciğer filmi çektiler buhar verdiler ciğer filmi temiz kalmayın diye eve gönderdiler ve çocuğun öksürmesi ve boğulması artmıştı bugün yine boğulur gibi oldu özel hastaneye getirdik antibiyotik serum başlandı ciğer filminde bebeklerde olan virüsler varmış ondan varmış o da hava gecişi mevsiminde çok olur dikkat etmek lazım diyor şimdi yatış verdiler oksijene bağlandı sabaha kadar böyle yatıcam emzirme ddi dıger Çocuklarim grip ti onlardan bulaştı galiba çok korkuyorum atlatır mi acaba allah kimseye evlat acısı yasatmasin