İyi geceler hanımlar doktor kızıma 7 tane antibiyotik iğne vermişti zatürre oldu bugün 4. Yü vurdurduk reçeteyi hastane de unutmuşuz onu görmeden vurmazlar diye biliyorum napcam şimdi doktoru arasam yarın sekreterini yardımcı olurlar mı acaba bilen var mı