Nuraylarin Merhabalar ek gidaya gecmemize az kaldi mama sandalyesi ne alsam diye dusunuyorum kullananlar yazar misiniz hangi marka aldiniz memnun musunuz ve kac ayinda oturtmaya basladiniz kizim 5aylik oldu
Miraymeyra Nuraylarin 6. Ayda başladık duux muydu neydi babymall dan aldık gayet basit bi model ana iş görüyor 👌🏻
Duce28 Nuraylarin 5.5 aylikti basladik oturmaya . E bebekten baby plus aldik sonucta mamasını yedirip kaldiriyorum o kadar detayli birsey olsun istemedim . gayette memnunum 🌸
Munoss Bende gecen fisher price a101 e gelmisti onu aldik daha 4.5 aylik ama gelmisken kacirmayalim dedim umarm iyidir kullanan varsa yorumlarsa bende sevinirim
elifiii Nuraylarin evde chicco polly kullanıyoruz iki haftadır genel olarak memnunum. Annemlere de haftasonu eşim e bebek baby plus en basit modelini aldı önündeki oyuncaklarıyla oynadı oğlum. Oturması da o kadar rahatsız etmedi. Bize abimlerden chicco gelmeseydi o kadar pahalı bir model al(a)mazdım diye düşünüyorum.
AygulSina Nuraylarin ikeadakini klasik olani alicaktim ben ama yengem hediye olarak alicakmis 6 ayda oturtmaya baslicam eskilerden hep oyle gordum