Haftanin 1 günü kocamla kendime ayirip disari ciktigim gün vardi o arada annem sagdigimi biberonla bebişime veriyordu ama dün çok az içip oynamaya başlamiş bu sabah hiçbir şekilde içmek istemedi biberondan napıcagimi bilmiyorum emzigide ilk emdi sonra hiçbir şekilde kabul etmiyor midesi bulaniyo napicagimi inanin hiç bilmiyorum yaşayan ve tekrar biberon emen bebeklerimiz varmi varsa nasil tekrar sevdirdiniz yardimci olabilirmisiniz lütfen bu bebişim 1 haftaya 3 aylik olucak