Z6834 Kızımı Doğum yapalı 53 gün oldu bir hafta önce kızıma masaj yaparken göğüs ucuna biraz fazla bastım aceba bir sıkıntı olur mu düşüncelerinizi alabilir miyim
Mlke301020 Z6834 göğüs ucu şiştiğinde masaj yapılmaması önerilir enfeksiyon kapma olasılığı varmış . Şişlik kendiliğinden geçiyor
Z6834 Mlke301020 şişlik yok canım duştan sonra bebe yağı sürerken göğüs ucuna biraz fazla bastım ezilme gibi birşey olurmu onu merak ediyorum doktora götürüp sorsam mi ?