Birbilen eskiden hatırlıyorumda bir şehit verdiğimizde değil sokaklar yer gök inletilirdi. Sapıklık olduğunda idam diye diller susmazdi. Şimdi 3 5 şehit verdiğimizde ah vah ediliyor ancak yada haber değeri o zaman oluyor veya tecavüz olduğunda rızası vardı yok bakire değildi zaten diye serbest bırakılıyor sapıklar. Ulkece dikkat ettiniz mi tek konuşulan şey siyaset ve seçim olayları. Öyle basiretsiz bı konuma geldiki memleket ben hiçbir siyasetciden duymadım kadın hayvan çocuk ile ilgili işe yarar bı hak hukuk.vaad bile vermeye yürekleri yok hiçbirinin. Peki gerçekten Ağlayan kim? ANNE !sadece anne, 9 ay karnında taşıyan anne ağlıyor ,gazını gecelerce uykusuz çıkarmaya çalışan anne ağlıyor ,hasta olduğunda başında bekleyen anne ağlıyor. Bu kadar zorluk bı şerefsizin cinsel sapkinligina kurban vermek icinmi büyütülüyo onca evlat?? Yada karısını 27 yerinden bıçaklayan canı insan müsveddesi icinmi ? Şuan imkanım olsa giderim bu ülkeden ne vatan ne millet aşkı bıraktılar insanlarda .artık her anne evladını can havliyle korumanın derdinde milletin uckurunu kolluyorum ya dışarda otururken inanın etrafa bakıyorum parktaykrn aman çocuklara bakan biri varmı resim çeken biri varmı orasını burasını elleyen varmi kendini tatmin eden biri varmı diye. Hergun böyle yasanmaz. Evlat kolay buyumuyormus anne olunca anladım. Kanunlar yetersiz biseyler değişmeli artık. Ülke arindirilmali. Değil beyin göçü artık insanlar evlatlarını aç kalıp yurtdışına yollamaya çalışıyor buranın pisliklerinden kurtarmak için yazık.!!gerçekten doldum uzun oldu bu yüzden kusura bakmayın