Kızlar oğlum 3 aylık emmek istemiyor zorluyorum ama çok ağlıyor.Mama verdim bugün 2 kere sancı yapar mı mama çok ağlıyor çok huysuz hiç böyle değildi.Ne yapmam lazım sancı yapmaması için ? Mama kullanan anneler yardımcı olun.İsveçte yaşıyorum NAN diye mama kullanıyorum türkiyede var mı bilmiyorum