Beren Kızlar 9 aylıgız malum yaz geldi artık hangi gunes kremlerını kullanıyorsunuz cocuklar ıcın bıde yuz ıcın ayrı vucud ıcın ayrımı alcaz her dısarı cıkmada surmelımıyız acaba kafamda deli sorular tecrubelı anneler yardım bu konuda hıc ıyı degılım
AhmetAlanya Beren canım bızde 9 aylıgız ben kızıma dha basladım ama sebamedin 50 faktr sprey seklınde olanını aldım ogluma da onu kullandım hep cok memnunum ondan ama ayrı surmuyodum yuz vucud aynısını suruyodum
AhmetAlanya Beren ben her cıkmamda suruyodum eger cok durcaksam dısarda koluna bacagına hafif yuzune zaten surme ıslemıde sorey seklınde oldugu ıcın cok kolay oluyo
Beren AhmetAlanya acaba yuzede kullanılması uygunmukı onun ya bılemedım mesela kendimize yuze ayrı krem vucuda da sprey kullanıyoruz aslında en mantıklısı eczacılara danısmak sanırım
Zafley Oğlum 5 aylık doğal içerikli olduğu için trukid aldım doktorumuz da kullanabilirsin dedi kullananlar çok memnun ama ben henüz kullanmadım 😊
gizemalper Kızlar bebeğim 2.5 aylık adana da yaşıyorum. Mağlum buranın güneşi çok fenaa. Acaba erken mi güneş kremi için. Kullanmalı mıyım? Çok tereddütte kaldım.
kursadsrkndyg Beren bende bioderma kid aldm henuz kullanmadım ama bioderma ürünlerini gayet begenıyorum