Yavuzseliminannesii Kızlar 1 tane Çelik tencere setim var 1 set daha almak istiyorum hazır kasım indirimleri de başlamışken değerlendirmek istedim granit önerir misiniz hangi marka model almalıyım sizce
sherlock_mom Yavuzseliminannesii emsan kesinlikle karacanında var ama ben emsanın tencerelerini daha çok beğeniyorum
Berraserra Yavuzseliminannesii en iyisi Çelik canım Çeliktede en iyisi Korkmaz çeyizindekiler Karaca hiç memnun değilim çok araştırarak yeni aldım kormaz perla hem görüntüsü güzel hem kaliteli
Yavuzseliminannesii sherlock_mom Çelik setim Karaca çokta memnun değilim o yüzden emsana daha yakının
Yavuzseliminannesii Babyege atılır ama elde yıkanırken daha uzun ömürlü yazmışlar açıklamaya bebekle elde yıkamaya zaman yok 🤭🙈
Bal-Kaymak Yavuzseliminannesii Benim granitlerim falez. Memnunum ama imkan varsa Tefal titanium serisini tavsiye ederim. Annem kullanıyor aşırı memnun. İster fırında kullan ister saklama kabı gibi kullan ayrıca kapakları var. Sapı tak çıkar model .
Yavuzseliminannesii Bal-Kaymak o serininde birden fazla modeli var hangisi iyidir bilemedim yaşadığım şehirde mağazasıda yok gidip bakayım
Babyege Yavuzseliminannesii canım karacanın celıklerı var bende onları da makıneye atıyorum ınan napsam bos ama emsan oyle degıl 3 yıldır yıpranmadı kı dokumler cıdden dayanıklı bende ugrasamıyorum bebekle elde yıkamayı sevmem zaten arastırıp almıstım karaca aldıgıma bın pısmanım celıklerımı
Bal-Kaymak Yavuzseliminannesii hepsi iyi diye biliyorum açıkçası 😁 yorumları hep çok iyiydi. Anneminki hangisi emin değilim iki seriden biri ikisini de yazayım siz bakın Tefal titanium ingenio talent pro büyük set. Tefal titanium ingenio expertise büyük set
Annesi23 Yavuzseliminannesii bende az önce Taç luna set sipariş verdim yorumları güzel ama görücez bakalım. Schafer kullandım şimdiye kadar berbattı asla almayın
Cemre_61 Yavuzseliminannesii benimde çeliklerim Karaca ve aşırı aşırı pişmanım berbat resmen Portland granit tencere setini gönül rahatlığı ile önerebilirim çok güzel
mavibozkurt Korkmaz çelik setim var. Ben hor kullanırım diye bir de a101den vinaldi almıştım ikisi de güzel. Bir daha alırsam aryildiz da kaliteli onu ve neva markasını deneyeceğim. Nehir in çelik kalitesi de güzel ama kapakları güzel değilmiş tıngırdıyormus.