Hiç sağım yaptınız mı? Benim göğüslerimde bir zaman sonra boş gibiydi ama değildi öyle oluyormuş. Gazdan ağlardı oğlum bende bilmiyorum ya açlık sanıyordum. Üzülmeyin ama her annenin de sütü az olabilir, olmayabilir yavrunuzun nasibi ne kadarsa o kadar emer. Benim şimdi 2.hamileliğim belki emziremeyebilirim bilmiyorum ama hayırlısı diyorum olduğu kadar. Anne sütü çok değerli tabi ki ama kendinizi üzüp strese sokmayın. Takip edin bez sayısına vs sağlık ocağıda yakındaysa tarttırın ayına göre belli bir kilo alması lazım sınırın altındaysa zaten doymuyor demektir