Cansuaysima Kızlar bebeğim 10 aylık bugün 2 kes kustu ateşi var 38.1 falan az iniyor çıkıyor doktora götürdüm 39 olursa getir dedi hafif titriyor ayni ellerini sıkıyor üşüyor belli sizinkilrrede böyle oldumu bi atletlemi yatırsam offf korkuyorum
Janss Cansuaysima https://www.instagram.com/p/BwxU-nTBE3f/?igshid=ecli472rekng Buna bir bakın . Atlet dahi bırakmayın . Duş aldırdıysanız sadece bezle kalsın eklemlerine ıslak bez koyun .
Balannesi Cansuaysima Ateşini gerekirse uyumadan sürekli kontrol edin. Titremeyle olan ateş ani yükselebiliyor. Gündüz götürmüştük doktora herhangi bir bulgu olmadığı için eve gönderdiler. Gece titremeyle beraber ani ateşi çıktı ölçebildiğim kadarıyla 40 a yakındı. Birden kasılma ve titremeye başladı havale durumu başladı o hastaneye nasıl gittik bilmiyorum. Kanında enfeksiyon çıktı ve bi haftaya yakın hastanede yattık. Ateş beni her zaman korkutmuştur çünkü bende defalarca havalenin eşiğinden dönmüşüm. Çok geçmişler olsun🙏🏼
Bts Cansuaysima gecms olan gecen ay bızımde basımıza geldi tamamen soydum ılık su yaptm eklem yerlerine basına koltk altına bezi suya batrdm koydm öle düştü atesi 4 saatte birde Calpol verdm inşllaj sizinde düşer
AygulSina Cansuaysima atesi dusmustur umarim ebekte satilan bantlar var onlarida bi deneye bilirsin ihtiyacim olmadi simdiye kadar cok sukur ama evimde bulunduruyorum
Cansuaysima Janss uyuyor diye ıslak bez yapmadım ama soydum zıbınla yatıyor çok korkuyorum titrer diye iyice soyarsam
Salish Ateşi çok yüksek değil sakin ol ama kalın bir şey giydirme sadece zıbınla yatır ve gece boyunca kontrol et muhtemelen üşütmüş doktor zaten atea düşürücü vermiştir onu kullan nemli bezle biraz serinlet insallah düşer ateşi 🙏🏻
Janss Cansuaysima Videodaki doktor titremenin ateşsel bi tepki olduğunu söylüyor korkmayın . 😌 Uyanırsa oyun gibi nemli bezle ce ee falan oynatmaya çalışın birden irkilmesin .
Cansuaysima Janss dün gece yaptım ılık bez çok ağladı soğuk geldi sanırım artık bu gece inşallah yükselmez dünkü gibi beklemedeyim sağolun♥️
ikikizannesi Colpol dolven donusimli verin 38.5 i gecirmeyin ilaclar once atesi yukseltip sonra dusurur 1 saati bulut etkisi korkmayin ama virus kapmis cpcugun yarin götür hmeen
Cansuaysima ikikizannesi bana doktorlar hiç dönüşümlü ver demesi sadece calpol ver dedi o yüzden öyle yapıyorum umarım virüs değildir diş diyelim öyle olsun inşallah
Miraymeyra Hava sıcak çıplak yatırın. Ben kafa bölgesi çok ısınmasın diye soğutucu jel kullanıyorum. Yoksa alnında bez tutun. Koltuk altını kasıklarını yıkayın sık sık. 39 a kadar çıkarsa ateş düşürücü kullanın doktorunuz uyarmıştır zaten
Cansuaysima Miraymeyra ben 39 u beklemiyorum ateş düşürücü için bu gecede çok yükselirse direkt doktora belkide diştir diye umuyorum
aybikreis @ikikizannesi pardon ama doktor bile tahlili yapmadan virüs bakteri vs demiyorken siz niçin diyorsunuz, zaten bebeği ateşli panik yapıyor iyice korkutabilir bu söylemler dikkatli olalım lütfen 🌸
Cansuaysima Balannesi ay allahım korusun işte hafif üşüdüğü için ellerini sıktı elleri titredi hafif vücudunda birşey yoktu allahım tüm çocukları korusun ya havale ürkütücü çok eğer bu gecede yükselirse direkt çocuk doktoruna sabah
Cansuaysima Bts acaba niye yükseliyor onu anlamadım akşam üstü hafif yükseldi yine eğer bu gecede dünkü gibi olursa Sabah direkt çocuk doktoruna
Cansuaysima AygulSina düştü şükür bugün yoktu ama akşam yine hafif yükseldi yine nöbetçiyiz bu gece eğer bu gece yükselirse yarın çocuk doktoruna gideceğim tabiki