meruz [bilinmeyen] benimde bugün 70 gün olmuş ve devam eden kanamam vardı yaklaşık 2 hafta önce doktora gittim ve rahimde 1,5 cm lik pıhtı gördü ondandır dedi progestan verdi adet oldum btmesini bekliyorum normal doğum benimde..
AysegulDnt [bilinmeyen] ben 40 ımdan sonra kan ver Sağlık ocağına dedi doktorum kan verdim sonuçları güzel dedi doktorum 2 ay içinde de smear testi yaptır dedi onu yaptıracağım
SemaOnur [bilinmeyen] Benim dogumdan sonra tam 50 gün sürdü kanamam 3 ay oldum dogum yapalı hala azar azar gelir arada normal sanirim 🤦🏻♀️
Seda0202 [bilinmeyen] kis hazırlıkları bi de bi yandan fazla esyalarimi topluyorum taşınınca fazla sorun olmasın diye dizlerim ağrıyor kollarım baya yoruldum 2 gündür
AysegulDnt [bilinmeyen] normal Doğum yaptıgım için her kadının her sene yaptırması gerekiyormuş canım
Gecesmom Ben sezeryan oldum ama hala ara ara oluyor 2 gün olmuyor 3. Gün tekrar 2 gün süreyle geliyor doktora gittim banada rahim ağzında enfeksiyon dedi fitil verdi bugün 5. Gün kullanıyorum çarşamba kontrol var bakalım ne diyecek. 2 ay 3 günlüğüz bu arada