Kızlar selam 🙋🏼♀️ Oğlum 4 ay 10 günlük. Bahar alerjisi var ve fazla sütüm olmadığından bağışıklığı düşük bir bebek. Şu anda da idrar yolları iltihabı ve hafif bir gribi var. Dr multisef250 verdi en az 3 iğneyi vurdurman gerek dedi. Bugün kakası full kanlıydı başımdan aşağı kaynar sular indi. Hemen bezi de alıp hastaneye koştum. Dr normal olduğunu bu ilacın fazla demir içerdiğinden yan etkisi olduğunu söyledi. Çok sakindi bende sakinleştim ama aklımdan da çıkmıyor. Başına gelen ya da bi bilen var mıdır? Teşekkür ederim şimdiden.