Arkadaşlar bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Yani bizimki emerek uyuyor :( başka türlüsüne bir türlü alıştıramadım ben. Emerek uyumazsa babası sallıyor kucağında biraz öyle dalıyor. Kendi kendine uyuması için 2-3 gün bi girişimim oldu. Ama yok 1 saat boyunca uyutmaya çalıştım olmadı :( uyku rutini oluşturdum pijama giydirme, kitap okuma gibi.. ama yatağına koyunca ağlamaya başlıyor kucağıma alıp sakinleştiriyorum öpüyorum yatağına koyuyorum yine aynı yani bu şekilde 1 saat uğraştım olmadı her seferinde.. bu aylarda nasıl alışırsa öyle kalıyormuş o yüzden sormak istedim başka neler yapabilirim desteksiz uyuması için fikirlerinize ihtiyacım var…