Merhaba sevgili anneler. Ek gıdaya geçtik. Havuç ve kabak tadımını yaptık. Yaptığım pürelere 1 çay kaşığı zeytinyağı ekledim ama malesef 5 gündür kabızız. Yarın doktora götüreceğim ama yavrum kıvranıyor. Siz neler yaptınız ek gıda döneminde ki kabızlık problemine. Doktorlar nasıl bir müdahale ediyor 😔 tecrübelerinize talibim 🌸