Kızlar yeni atak döneminden çıktık bebeğim hala krize girer gibi ağlıyor sanki iğne batırıp canı yanıyor gibi ağlıyor ne yapsam susmuyor kesintisiz iki saat fln ağlıyor kendi kendine susuyor ağlamasına dayanamıyorum benim yaşadığımı yaşayan var mı nasıl sakinleştirirm