Musnil Evolvia 1 mama kullanan var mı kilo alımı gaz kabızlık gibi. Sorunlar yaşadılar mı bebekleriniz yardımcı olurmusunuz,
Wonderm Musnil ben kullandım canım çocuk doktorum evolvia önermişti o konularda çok problem yaşamadım ama her çocuk kendine özgü sizde yaparmı bilemedim
Eymencvk Musnil biz kullanmıstık yeni dogdugnda 1 kutu birtikten sonra 2. Kullanamadık gaz yapıodu bide her içtignde ağlıyordu
melek_ucar33 Musnil canım benim bebeğim kolikti doktorum en iyi mananın evolvia olduğunu söyledi ve çok memnunum gerçekten. Kilo alımı çok iyi. Evolvia AC kolik mama kullandım ve gaz problemini giderecek en iyi mama diyebilirim.
Musnil Wonderm bana Bi abla önerdi bana . Hip Sma bebelac gold kullandım hiç biri kilo aldırmadı emzirmiyorum 3 bucuk aylık 5 kilo güzel kilo aldırıyo mu?
Musnil Eymencvk 3 biboron verdiö hemen anlaşılır mı gaz olduğu diyer mamalar da gaz proplemi yaşamadım sadece kilo almadığı için aldım bu mamayı
Musnil Eymencvk benim için önemli olan kilo alması çünkü çok zayıf 5 kilo 3 bucuk aylık günde 20 gr alması gerekirken 5 günde alıyo 20 gr mı
Eymencvk Musnil yani hemen belli etmiyor kendini ama 2 aylıkken içiremedm ağzna verdiğim an ağlıyordu hiçbir mamayı içmedi sğtğm gelince vermedim birsaha şmdilerde de biberon vermyrm artık almıyor şuan içiyorsa çalkalamayın kabarcık olmadan eritin gaz yapmasın içine zeytinyağ damlatblrsnx
Halime28 İlk 2 ay kullandık gaz ,kabızlık gibi bir sorun yaşamadık kilo alımı da güzeldi ama biz mama ve anne sütü alarak ilerledik
Musnil Halime28 ya bend meme veriyorum ama kızım keyif yapıyo çok emmiyo o yüzden mama daha çok veriyordum kilo alımı çok yavaş peki anlamadığım bişeu diyer mamalar da inek sütü yada keçi sütü yazıyo bunda yazmıyo
Mmavi Musnil bir yag cesidi fakat mama icerisinde kullanim saglanmasi icin cok yuksek isidan gecmesi gereken ve bu kadar yuksek isi mama uretiminde kullanilmayacagi icin mamalarda zararli olan bir yag. Bu sekilde arastirmistim.
Eymencvk Musnil bizde aldırmıstı ama mama meme şeklinde gittik ilk 1 ay kullanın haftada kilo almı takibi yapın 3 aydan sonra cok kilo almıyorlar zaten
Musnil melek_ucar33 inşallah benim güzel kızıma da yarar bu 4. Denediğim mama çok çöpe attım yani. Kullansam da danışmak istiyo insan güzel şeyler duymak istiyo çünkü doğduğundan beri çok az kilo aldı 1750 gr aldı 3 bucuk aylık Bi. Bebek için çok az
melek_ucar33 Musnil mamanin tadi da çok güzel ben kendim bile çok seviyorum. Mamanin ölçek sayısı ve suyun ml de önemli canım. Bence bu mamayı dene inşallah bebeğinde sever. Benim kızım 1950 kilo ile dünyaya geldi sütüm yaramadı bu mama sayesinde kilo aldı çok şükür
Musnil Eymencvk öyle yapıyorum zaten ama şuan zaten 3 bucuk aylık yani haftaya sağlık ocağına gidip tarttırcam gittiğim doktor mama öneriyo. Sadece dediği şey zayıf tek dediği şey zayıf