B612 ben telefonumu su son seneye kdar cok seviyodm 😂 gb dusük bebekten sonra asla yetmiyo 😂 bide cokyiprandi 5 yil tepe tepe kullndm hoparlör de bozulbca artk yeni almak istiyorm yakindan inceleme firsatim olmadi 12 serileri icin kamerasini cok övüyolar iphoneye alistm bska marka kullanamm herhlde