O damlalar genelde doktorlar tarafından 2 yaş sonrasında öneriliyor çok büyük sıkıntı olmadıkça henüz iki aylık olduğu için dış dünyaya tam daha alışamamıştır ve kendini en çok güvende hissettiği size sığınıyordur biraz sabredin inşAllah geçecektir aynı problemleri biz de yaşadık ama zamanla çoğu bebekte geçiyor bu durum. Bazı bebeklerde benimkisi gibi uykuyla pek arası olmuyor inşAllah sizin bebeğiniz oyle değildir sabırla zamanla geçecektir