Kızlar bebegim 12 günlük 3günden beri tek gözünde sarı iltihap gibi çapak akıyor süt damlat dediler yaptım işe yaramadı ılık suyla sildim o da yaramadı yarın saglık ocagına götüreceğim fakat şu an için yapabileceğim bir şey var mı evde gerçekten içim yanıyor baktıkça