Lidya-t Grip olmadığı sürece ya da tıkanmadığı sürece yapmıyorum.Zaten çokta yapılmamalı biraz kendisi de çabalayıp açabilir alıştırmayın seruma ya da aspiratöre
Berilsmommm Lidya-t grip olduk ikimizde o yüzden yapıyorm BNde maalesef inşallah düzelir çünkü aspiratörle yapınca çok ağlıyo yaptırmıyo sıkıldm onu yapmaktan
Zuleyhaaydn Lidya-t kesinlikle katılıyorum . Grip olmadığı tıkanmadığı bir gün serum ve aspiratör le yaptım ertesi gün tıkandı hırıltısı oldu . Hasta olmadığı sürece daha da yapmayacağım bende . Sürekli yapmak gerekiyor sonra