İyi akşamlar güzel anneler🌺mastit oldum 1000 mg lık antibiyotik kullanıyorum aynı zamanda emziriyorum ama bebeğimin ağız etrafı yanaklarında benek benek oldu daha antibiyotikten olduğunu düşünüyorum ilacı bıraksam tedavi yarım kalacak emzirmesem olmayacak 1000 mg çok mu ağır doktor bişey olmaz dedi ama bilemedim ne yapmalıyım