Fenty MeteNaz Pilinizi %20nin altına düşürmemeye çalışın 20 olunca şarja takın. Orjinal batarya gerekiyor 80 ve üzeri ideal altında değişim lazım. Kendi servisinde yaptırırsanız daha iyi tabii.
Adababy MeteNaz telefoncudan telefoncuya fark var bence. Eşim 6s kulkanıyordu bi kere batarya değiştirdi ve 1 ay içinde batarya şişti hemen gidip 100 tl ye başka taktırdı . Sağlam oldu öyle 1 sene kulkandı şimdi x aldı
HGEU MeteNaz eşim geçen hafta videosunu izlemiş deji marka sipariş vermiş ikinizin telefonu içinde ben değiştiririm dedi, değiştirdi inanın 2 gün rahat gidiyor önceki rezilliğimi görseydiniz devamlı şarjda idi keşke daha önce değiştirseymiş dedim
Vanilya MeteNaz Arkadaşım yapacak çok övmüşler. Benimki de % 87 diyor artık ama sağlam telefon kızım evden aşağı attı hala iyi
Adababy MeteNaz 2. El çok temiz 3-4 aylık cihaz 4600 aldık kendi telefonunu da 1200 verdi 3400 ödedik. İos15 son güncellemeymiş dahada gelmiyomuş iphone 6 s satmasaydı 1200 değilde 600-700 e giderdi
anataraf1leoparbenim MeteNaz paradan kaçmayıp en iyisini taktırırsanız sorun olmaz canım iyi bilen bi yere taktırın takıyouz diye hurda telefon klibrasyonlu batarya takmasınlar nasıl olsa açıp bakamaz diye
Eminos MeteNaz ben degistirttim batarya tlf eski gunlerine geri dondu cok iyi olu hatta esim hafizasini yukseltti tlfnunun cok memnun kaldi
RainOverMe Eminos kendı servısınde mı yaptırdı hafıza yukseltmeyı, bır de ne kdara🤗 benım de batarya ve hafıza sorunum var 🤯
Eminos RainOverMe yok canim kuzenimin yedek parca tlf aksesuari filan satar onun bi tandigi tlf tamircisine yaptirdi