Hulyaa123 çok kızıp çok bağırıyorum Diyorsunuz, öyle yapmaya devam ederseniz o daha da agresifleşecek. Çünkü sizi izliyor, takip edip kopyalıyor her an. Sinir, ağlama, direnme çocuklarda normal olabilir ama siz de ona aynı seviyede ya da daha yüksek tondan karşılık verirseniz onu daha da agresif hale getirirsiniz.