Benim kızımda 3 aylık
Pediatri doktorumuz sıkı bir diyet vermişti bana. 3 haftadır diyetteydim. Sebze meyve dışında her şey yasaktı.
Bugün alerji doktoruna gittik. Diyeti sonlandırdı, yapmaman gerekiyordu dedi.
Deriden alerji testi yapıldı domates ve kakaoya alerjisi çıktı. Kan alındı onun sonucunu bekliyoruz