Arendenizinannesi evet yani ben o kadar çektim ki resmen kolik olan postları hissediyorum içime sıkıntı geliyor. 😂 Ama şimdi gülerek anlatıyorum, canınızı sıkmayı asla istemem durumu kabullenmeniz en önemli şey. Benim hiç bilgim yoktu çok korkuyordum dünyanın sonu gibiydi sanki. Sonradan çok şey öğrendim. 1 yaşına kadar sürdü benim kızım da kolik. İlk 3 ay çok yoğundu nirvana yaptı ve sonradan huyları kalıyor zamanla azalıyor. En büyük yardımcım beyaz gürültü idi. Birde muhakkak emzik kullanın biz sonradan bıraktık emziği daha da zora binmişti emzik cidden çok önemli. Merak etmeyin kabul edince alışıyor ve süreci kolay atlatıyorsunuz. Gaz damlası da büyük etken Sab Simplex kullandık çok iyi geldi. Birde gaz kemeri kullandık ve sürekli bebek arabasında yaşadık. Böyle gezmek ve sallamak sakinleştiriyordu. Sallamayı da deneyin. Şu an aklıma gelenler bunlar.