Motheruykusuz24 zeynepzeze Merhaba ben kullanıyorum benimki c30 essenza mini. Çok memnunum. Kahve çok sevdiğim için eşim doğum günümde almıştı geçen sene. Bu sene fiyatı çok artmış. Alacaksanız yılbaşından önce alın zamlanıyor 😊
zeynepzeze Motheruykusuz24 Yaa 🙂 C61 alayım diyorum sizin dediğiniz modelde süt köpürtücü var mı acaba? Birde model farklılıkları nedir bir sürü modeli var