eylulmeselesi Kızlar merhaba ılknaharda bı göğüs aralarım göğüs altlarım mantar olmustu açık yaralar olustu kabarıyor sonra içi oyuk gıbı oluyor iz kalıyor su an tekrar oldu yasayan var mı yayılıyo
Deletedmom0099 eylulmeselesi ya benimde sürekli kaşınıyo kaşıdıkça da iltihap akıyor mantar mı acaba sizinki de kaşınıyor mu?
Arasbeyinannesi eylulmeselesi benimde aynısı oldu ve kasıdıkca yayıldı doktora gittim 3 günde geçti bence ihmal etme doktora git bi jel bi krem veriyorlar heöen geçiyor
Oykusmummy eylulmeselesi kayınvalidemin de olmuştu travazol krem sürdü iki günde geçti hemen. Tabi başka bişey olabilir sizinki en iyisi doktora görünün her krem herkese olmayabilir. ☺️ Bu kremi de sorun isterseniz belki o da sürmenizi söyleyebilir çok etkili olduğu için söylemeK istedim
eylulmeselesi Deletedmom0099 nerenızde sızın bıde yaralar var mı bende sıvılce gıbı yaralar olısıyo su akıyo ılyıhapta akıyo somra oyuluyo içi kasınıyo
Deletedmom0099 eylulmeselesi göğsümün altı ve arasında oluyo canım, oyuk olmuyo ama iltihap falan oluyo sürekli
eylulmeselesi Arasbeyinannesi merhaba canım ben gıttım gecen sene baharda olmustu csnım sana ozelden resım atsam bakar mısın senınkı boyle mıydı rıca etsem
NaimeYilmaz eylulmeselesi Etiketlediğim üye ürün satmak istemiş, yorumu sildim göremiyorsunuz. Bilgisi olsun diye yazdım sizinle alakalı değil yani. :)
Mombaby eylulmeselesi yok yara olmadi ama annemde olmustu doktor krem veriyordu ama yekrarliyordu cunku hava almasi gerek tek basina krem fayda etmiyor