4 aylık bebeğim sürekli kusuyor. Devam eden bir kusmasi var. 3.ayindan sonra başladi. Bazen su kusyor bazen içtigi mamayi olduğu gibi bazen mukuslu çökelek gibi. Ama hep kusuyor iki beslenme arasinda ictiği mamanin hepsini cikariyor yani. Doktor idrar yollari enfeksiyonu olabilir dedi oda normal çıktı. Ne yapabilirim neden oluyordur 😔😔😔😔😔