Sevgili anneler sizlere birşey sormak istiyorum 8 aylık bir oğlum var ve ateşi 37.5 37.8 38.0 günde bir defada kustuğu oluyor olduğuda oluyor doktora gittik tahlilleri temiz çıktı ve doktor salgın var çocuklarda dedi antibiyotik verdi bu salgını geçiren bebeklerin anneleri kaç gün sonra geçmişti ateşi