Lina_bal Evde ateş düşürücü şurup yok ve şuan eczaneye gitme durumum yok eşim işte zaditen diye şurup var fayda eder mi yada alternatif olarak kontrol altına almak için ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim
Wolverine Lina_bal zaditen alerji için sanırım. Ateşe faydası olur mu bilmiyorum kaç aylık bebeğiniz? Duş aldirin 38 ve üzeri ateş olursa. Saçlarını islatmadan bir duş aldirabilir, eklem yerlerine ılık su ile kompres yapabilirsiniz.
Lina_bal Wolverine duş aldırdım Allah razı olsun kardeşimde varmış calpol sonra getirdi biraz daha hafidlemeye başladı gibi ateşi çok teşekkür ederim
Flower123 Lina_bal limonu sıkın suyuna çoraplarını batırıp hafif ıslak şekilde giydirin rahatladığını ateşin düştüğünü farkediceksiniz geçmiş olsun